Doar 35 din cele 53 de echipaje înscrise la start au ajuns la finalul Raliului Braşovului Urban, prima etapă a campionatului intern. Victoria i-a revenit, în premieră, lui Bogdan Marişca Doar 35 din cele 53 de echipaje înscrise la start au ajuns la finalul Raliului Braşovului Urban, prima etapă a campionatului intern. Victoria i-a revenit, în premieră, lui Bogdan Marişca (Mitsubishi Lancer Evo IX). Cu probleme la turbină încă imediat după start, Titi Aur, cel care îşi adjudecase aici şase victorii consecutive (1996-2002), a ieşit definitiv din lupta pentru victorie, trebuind să se mulţumească doar cu poziţia a 6-a. Rămas fără unul dintre rivali, Dan Gârtofan avea să termine prima zi în postura de lider, însă cu un avans fragil faţă de campionul en-titre, Bogdan Marişca. Iar Bogdan a trecut în faţă încă după prima secţiune cronometrată a zilei secunde. S-a distanţat apoi, pentru ca, în penultima "specială", atunci când Gârtofan se apropiase ameninţător, să aibă, în fine, noroc. După ce Bogdan a ratat în anii trecuţi victoria din pricina ghinionului, acum a fost rândul adversarului să greşească. Acesta a ieşit în decor, pierzând suficient timp pentru a-i garanta lui Marişca primul succes la Braşov. Duelul pentru locul trei a fost câştigat la mare luptă de Claudiu David, în detrimentul italianului Tempestini. Dintre abandonuri, trebuie menţionate cele ale lui Alexandru Piţigoi, George Morar, Andrei Tureanu, Jean Tatu, ori Cătălin Berari. Ultimul a fost protagonistul celui mai serios accident, chiar în secţiunea de final. Maşina sa a derapat din pricina asfaltului ud şi a lovit un automobil parcat pe marginea drumului, în care se aflau doi spectatori. Din fericire, incidentul s-a soldat doar cu avarierea maşinilor, cei implicaţi suferind răni uşoare.