Rommedica, Rompharma şi Romoptica au debutat ieri la Complexul Expoziţional Romexpo. Fiecare dintre ele, expoziţii internaţionale, s-au consacrat pe piaţa din România ca fiind cele mai importante din domeniul medical.
Rommedica, expoziţie internaţională de medicamente pentru uz uman şi veterinar, aflată la ediţia a XVI-a, Rompharma, expoziţie internaţională de medicamente pentru uz uman şi veterinar, aflată tot la ediţia a XVI-a, dar şi Romoptik, expoziţia dedicată aparaturii şi instrumentelor optice, aflată doar la ediţia a XII-a.
În acest an, la cele trei manifestări, găzduite pe o suprafaţă de 9.000 de mp, numărul de participanţi este de 245 de firme, dintre care 144 româneşti şi 101 străine, printre care firme din Austria, Cehia, Elveţia, Franţa, Germania, India, Olanda, Pakistan, Turcia, Ungaria şi Suedia.
Când intri în cele trei pavilioane ale Romexpo, te simţi copleşit de multitudinea de oferte din domeniul medical. Cu toate acestea, majoritatea expozanţilor spun că numărul celor care participă la expoziţie, este, an de an, mai mic. Motivele sunt costul, crescut pentru unele firme, dar şi faptul că respectivele societăţi au găsit alt mod pentru a se face cunoscuţi. Cu toate acestea, nu trebuie să rămâneţi cu impresia că la Romexpo au ajuns doar firme mici. Nici pe departe. Aşa cum o să aveţi ocazia să citiţi şi în ZIARUL de Mureş de luni, cele mai prestigioase firme din doemniu s-au întrecut în acest an să abordeze cât mai diferit modul de prezentare, dar şi produsele pe care le-au adus la expoziţie.
Adion a venit în acest an la Romexpo cu un stand impresionant, dar şi cu aparatură de ultimă generaţie de anestezie. La fel şi BTL, care a adus peste 15 persoane mereu la dispoziţia publicului interesat.
Grupul de firme Leea a constituit partea dedicată frumuseţii corporale, prin aparatul nou de electrostimulare, care upgradează f