Concernul DaimlerChrysler are pregatit un nou plan de revigorare a marcii Smart in tentativa de a o face profitabila pana in 2007, plan care implica noi costuri, cifrate la 1,2 miliarde de dolari. Compania a cheltuit deja 1,3 miliarde pentu a creste poductivitatea Smart, a scazut costurile cu 30% si a concediat 700 de angajati.
Noul plan prevede concedierea altor 300 de angajati si renuntarea la modelul ForFour (foto). Acest plan mai prevede integrarea marcii Smart in Mercedes-Benz Car Group. Inainte de a fi aplicat, el va trebui aprobat de catre Consiliul Director. Gama de modele supermini a concernului germano-american, lansata in 1998, n-a fost niciodata un succes de proportii, ci dimpotriva, a provocat pierderi de 5 miliarde de dolari pentru DaimlerChrysler. Repetatele incercari de revitalizare a diviziei Smart au avut rezultate sub asteptari, o serie de proiecte de dezvoltare fiind, ulterior, inlocuite cu planuri de revitalizare.
Concernul DaimlerChrysler are pregatit un nou plan de revigorare a marcii Smart in tentativa de a o face profitabila pana in 2007, plan care implica noi costuri, cifrate la 1,2 miliarde de dolari. Compania a cheltuit deja 1,3 miliarde pentu a creste poductivitatea Smart, a scazut costurile cu 30% si a concediat 700 de angajati.
Noul plan prevede concedierea altor 300 de angajati si renuntarea la modelul ForFour (foto). Acest plan mai prevede integrarea marcii Smart in Mercedes-Benz Car Group. Inainte de a fi aplicat, el va trebui aprobat de catre Consiliul Director. Gama de modele supermini a concernului germano-american, lansata in 1998, n-a fost niciodata un succes de proportii, ci dimpotriva, a provocat pierderi de 5 miliarde de dolari pentru DaimlerChrysler. Repetatele incercari de revitalizare a diviziei Smart au avut rezultate sub asteptari, o serie de proiecte de dezvoltare fiind, ulterior, inlocuite cu planur