Clio II a fost un model de succes al francezilor si poate fi o optiune pentru cei care vor sa-si cumpere o masina second hand. Motoarele sunt de 1.2 l, 1.4 l si 1.6 l, pe benzina, si 1.9 l diesel. In 1999 a aparut si primul 1.6 l, 16 V, sportiv, in timp ce vechile motoare au fost upgradate. In acelasi an a fost prezentat si Clio Renault Sport, cu un motor de 2.0l, 16 v, 172 CP, ridicat apoi la 182 CP.
Din cauza puterii relativ mici, cel de 1,2 este recomandabil numai celor care vor sa circule in ciclu urban. Atentie la motorul 1,9 diesel daca are un rulaj mare! Iarna poate crea probleme daca are o uzura avansata. O atentie sporita trebuie sa aveti si daca optati pentru puternicul Sport. Sunt doua variante. Unu: a fost pe mana unui impatimit al vitezei care a alergat-o la liniute si masina sigur prezinta defecte ascunse care va vor costa o gramada de bani. Doi: a fost proprietatea unui obsedat care a ingrijit-o ca pe ochii din cap. Evident cere si un pret mult prea mare pentru varsta pe care o are masina.
In fine, cele mai recomandate optiuni sunt 1.4 si 1.6. Oricum pretul maxim este de circa 10.490 euro pentru un Sport din 2002 (rulaj 70.000 km) si cel minim de aproximativ 4.250 euro pentru un 1.4 (rulaj 150.000 km) cu ABS, airbag si aer conditionat.
Clio II a fost un model de succes al francezilor si poate fi o optiune pentru cei care vor sa-si cumpere o masina second hand. Motoarele sunt de 1.2 l, 1.4 l si 1.6 l, pe benzina, si 1.9 l diesel. In 1999 a aparut si primul 1.6 l, 16 V, sportiv, in timp ce vechile motoare au fost upgradate. In acelasi an a fost prezentat si Clio Renault Sport, cu un motor de 2.0l, 16 v, 172 CP, ridicat apoi la 182 CP.
Din cauza puterii relativ mici, cel de 1,2 este recomandabil numai celor care vor sa circule in ciclu urban. Atentie la motorul 1,9 diesel daca are un rulaj mare! Iarna poate crea probleme daca are