Dupa ani buni in care a fost un domeniu caracterizat in general de stabilitate, piata agentiilor de stiri pare sa intre acum intr-o noua etapa, odata cu apropiata aparitie a unui concurent ce se anunta serios. Grupul de presa Realitatea vrea sa se extinda si in acest sector media de nisa si sa devina un concurent serios pentru Mediafax sau Rompres.
Inca de la inceputul anului se zvonea ca va aparea o noua agentie de stiri apartinand grupului de presa Realitatea, grup ce detine posturi de radio si televiziune, ca si cotidiane. Timpul trece si proiectul se pune pe picioare, fara sa lase insa „sa respire" in afara prea multe detalii.
Andreea Rosca, fost redactor sef la revista „Capital", a renuntat la celelalte proiecte proprii care se refereau, printre altele, la demararea propriei afaceri, pentru a deveni „sefa proiectului de agentie de stiri din grupul media Realitatea".
Rosca si-a motivat alegerea astfel: „Cred ca este un proiect extrem de interesant pentru orice jurnalist profesionist si, in al doilea rand, este momentul potrivit pentru aparitia unei noi agentii, care sa acopere nevoia de informatie si analiza existenta pe piata din Romania."
Preconizat sa isi inceapa activitatea la jumatatea acestui an, agentia vine sa completeze peisajul mediatic actual, prin oferirea de informatii din toate domeniile, acordand o atentie deosebita evenimentelor din sectorul economico-financiar.
„Strategia reprezinta un subiect care nu poate fi discutat in acest moment", a declarat Rosca pentru Hotnews.ro.
Desi detaliile privitoare la echipa care se va implica in acest proiect nu au fost confirmate public deocamdata, exista informatii verificate ca proiectului i s-au alaturat deja doua persoane cu experienta, respectiv Valeria Dorneanu (care multi ani a fost redactor sef la Mediafax) sau Cosmin Popa (fost direc