(Foto: )
Patronul societatii Iulius Mall, Iulian Dascalu, a gasit de cuviinta sa puna toate tunurile pe omul de afaceri Arpad Paszkany si pe primarul Emil Boc, pentru a-si putea ridica mult doritul complex comercial la Cluj.
Cea mai la indemana arma gasita de Dascalu a fost ‘‘presa’‘, mai exact doi ziaristi, binecunoscuti pentru metehnele lor. Este vorba despre corespondentul ‘‘Evenimentului Zilei’‘, Mihai Soica si despre Cosmin Puris, angajatul ziarului ‘‘Adevarul de Cluj’‘, ambii suspectati ca ar avea legaturi cu unele servicii.
Sarcina celor doi, dictata de Dascalu, este ca in zilele urmatoare sa demareze o campanie de denigrare a omului de afaceri Paszkany si a primarului Boc.
Cel dintai este cunoscut drept un adversar al lui Dascalu, dar si cel care a intentat un proces impotriva Consiliului Judetean Cluj, prin care contesta rezultatul licitatiei privind concesionarea terenului, in vederea construirii complexului comercial.
Si primarul Emil Boc a devenit de asemenea ‘‘tinta’‘ lui Dascalu, intrucat autorizatia de construire pentru mall-ul din Cluj ar trebui eliberata de catre Primarie.
Patronul societatii Iulius Mall, Iulian Dascalu, a gasit de cuviinta sa puna toate tunurile pe omul de afaceri Arpad Paszkany si pe primarul Emil Boc, pentru a-si putea ridica mult doritul complex comercial la Cluj.
Cea mai la indemana arma gasita de Dascalu a fost ‘‘presa’‘, mai exact doi ziaristi, binecunoscuti pentru metehnele lor. Este vorba despre corespondentul ‘‘Evenimentului Zilei’‘, Mihai Soica, si despre Cosmin Puris, angajatul ziarului ‘‘Adevarul de Cluj’‘, a