Un proiect low budget (buget redus), bazat pe talentul actoricesc al actorului Mircea Stoian, o constructie publicitara ce se foloseste de tehnica "misleadingului" (inducerea in eroare), acestea sunt ingredientele spotului realizat de Agentia Violet pentru o noua marca, Miorita Vinars.
In multe cazuri, muzica, efectele speciale, postproductia sunt instrumentele care pot garanta succesul unui spot publicitar. Adevarata provocare vine insa tocmai atunci cand dispui de cat mai putine resurse. Atunci, ideea din spatele conceptului trebuie sa fie surprinzatoare, provocatoare, incitanta, amuzanta. Ultimul spot pentru Miorita Vinars se inscrie cu succes in categoria reclamelor cu un buget mic si cu o realizare spectaculoasa. Este o povestire cu final neasteptat. Un monolog de toata frumusetea ce reuseste sa ne infricoseze, sa ne starneasca curiozitatea, sa ne faca sa ni se opreasca rasuflarea pentru cateva secunde.
CRIMINAL DE BUN. Fara a beneficia de un decor extraordinar, primul cadru ne trimite intr-o lume terifianta a criminalilor in serie, ca apoi sa ne tina in suspans, sa vrem sa vedem despre ce este vorba, chiar daca suntem constienti ca imaginile vor fi cutremuratoare. Finalul insa ne linisteste, pasiunea si incarcatura emotionala a monologului nu sunt, asa cum am crezut, in legatura cu vreo crima, singura victima sigura fiind sticla de vinars Mirorita, vechi de 12 ani. Mircea Stoian, actorul ales in urma unui casting atent, a indeplinit cum nu se putea mai bine cerintele acestui spot, deoarece trebuia sa fie un personaj credibil in ambele ipostaze, atat cea de potential "serial killer", cat si cea de oenolog pasionat.
Filmarea a avut loc in crama Beciului Domnesc din Odobesti pentru a se crea o atmosfera misterioasa intr-un cadru natural. Autenticitatea si atmosfera sumbra sunt provocate atat de jocul actoricesc, cat si de aburii respiratiei, cadr