au început cele mai mari proiecte de investiţii şi asfaltări din ultimii 16 ani cu cheltuieli de miliarde de euro, dar şi cu costuri colaterale: timpul şi nervii a mai bine de un milion de şoferi bucureşteni. şoferii care ajung în zona Romană în niciun caz să nu aleagă traseul spre Piaţa Victoriei pe bulevardul Lascăr Catargiu (fost Ana Ipătescu), deoarece cei doi km care în mod normal ar fi parcurşi în maximum cinci minute durează acum aproape jumătate de oră. Situaţia este cauzată de decopertarea asfaltului pe benzile 1 şi 3, circulându-se numai pe banda din mijloc.
Trafic infernal şi în centru, dar şi spre periferie
Bulevardul Magheru îşi păstrează reputaţia de cea mai intens traficată arteră, indiferent de momentul zilei, chiar dacă nu se fac lucrări. Aglomeraţia, pornită de la Unirii, trece prin Universitate şi Romană şi se întinde şi pe bulevardul Constantin Prezan între Piaţa Charles de Gaulle şi Arcul de Triumf. În continuare, ajuns în zona Piaţa Presei, eşti obligat să treci pe străzile secundare din spatele Casei Presei, unde gropile ating adâncimi periculoase atât pentru maşină, cât şi pentru şofer. Pe bulevardul Poligrafiei, lucrările sunt în toi, la fel ca pe Calea 13 Septembrie sau 11 Iunie, deoarece firmele care au întrerupt lucrările la 31 octombrie le-au reluat odată cu venirea primăverii. În topul intersecţiilor aglomerate se află cele din centrul oraşului. Amintim aici Bd. I.C. Brătianu - Colţei, Calea Dorobanţi - şos. ştefan cel Mare, Calea Moşilor - Bd. Carol I, şos. ştefan cel Mare - Lizeanu, Mihai Bravu - Bd. Ferdinand I şi Dimitrie Cantemir - Mărăşeşti. Apropiate ca nivel de trafic sunt şi bulevardul Nicolae Titulescu sau intersecţiile şos. Progresului - Calea 13 Septembrie, Drumul Taberei - Răzoare, Bd. Eroilor - Carol Davila, Iuliu Maniu - Bd. Vasile Milea şi Uverturii - şos. Virtuţii. După 30 de ani, Podul Grant va f