De saptamana viitoare, pe rafturile magazinelor va reaparea bine-cunoscuta marca Brifcor. Imbuteliata de Romaqua Group la Busteni, dar produsa in Germania de compania Dohler, Brifcor reprezinta varianta originala care se comercializa inainte de 1989.
"Targetul nostru este format din persoanele cu varste cuprinse intre 27 si 40 de ani. O sa-i atragem facand apel la nostalgie, dar si prin ambalajul nou, cu un design modern, competitiv cu alte ambalaje de pe piata", ne-a declarat Adrian Teslovan, director de marketing la Romaqua Group, compania care imbuteliaza si apa minerala Borsec.
Specialistii in domeniul brandingului sustin insa ca reinvierea acestui brand ar putea fi o decizie nu tocmai fericita. "Cred ca este un pariu foarte riscant. Targetul este destul de imbatranit si, din acest punct de vedere, produsul este dus catre un punct mort.
De asemenea, in privinta pretului sunt incoltiti si de jos - de European Drinks - si de sus - de Fanta, Mirinda, Orangina", ne-a declarat Dan Petre, director D&D Research.
Sucul va fi imbuteliat in sticle de doi litri si va fi comercializat numai in magazinele mici, urmand ca, in patru-cinci luni, sa ajunga si in super si hypermarketuri.
Se pregateste "Cico"
Pe piata bauturilor racoritoare carbonatate, Brifcor va concura atat cu Coca-Cola HBC, care produce Fanta si Quadrant Amroq Beverages (distribuitorul Pepsi si Mirinda), cat si cu European Drinks si al lor Frutti Fresh. "Pretul va fi intre Frutti Fresh, Pepsi si Coca-Cola", a mai spus Teslovan.
Potrivit acestuia, decizia de a lansa Brifcor are la baza dorinta de a creste cu 4-5% cota de piata a companiei pe acest segment.
Pentru aceasta, compania pregateste si o campanie publicitara pe radio si TV, facuta in cadrul societatii. Grupul are deja in portofoliu marcile Giusto si Quick-Cola.