Plenul Consiliului Judeţean a fost convocat ieri în cadrul unei şedinţe extraordinare, pentru ca preşedintele Intelcan, Ronald Weissberger, să prezinte diverse detalii ale angrenajului financiar necesar realizării Aeroportului Internaţional Braşov – Ghimbav. Şedinţa s-a desfăşurat cu uşile închise, aceasta fiind una din condiţiile investitorului canadian, fiind vorba despre prezentarea unor date care este bine să rămână secrete deocamdată. Preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, Aristotel Căncescu, a explicat faptul că, prin încălcarea acestor condiţii de confidenţialitate, la Târgu Mureş a fost pierdută o investiţie Nokia care ar fi creat 1.500 de locuri de muncă.
Un milion de
pasageri pe an
Aeroportul Internaţional Braşov – Ghimbav, care va avea la început numai o pistă de decolare şi aterizare, este estimat la o capacitate anuală de un milion de pasageri şi 6.000 de tone de mărfuri. Pista va avea o lungime de 2.800 de metri şi va deservi avioane tip ATP, Boeing 737, Airbus 319, 321 şi până la 330. „O să atragem companii aviatice cu curse regulate, dar şi cele specializate în curse charter, mai ales de tip LCC - Low Cost Carrier. Noi sperăm că din 2008 acest aeroport va deveni funcţionabil”, susţine Ronald Weissberger, preşedintele Intelcan, concernul canadian care va construi Aeroportul Internaţional Braşov – Ghimbav.
Plenul Consiliului Judeţean a fost convocat ieri în cadrul unei şedinţe extraordinare, pentru ca preşedintele Intelcan, Ronald Weissberger, să prezinte diverse detalii ale angrenajului financiar necesar realizării Aeroportului Internaţional Braşov – Ghimbav. Şedinţa s-a desfăşurat cu uşile închise, aceasta fiind una din condiţiile investitorului canadian, fiind vorba despre prezentarea unor date care este bine să rămână secrete deocamdată. Preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, Aristotel Căncescu, a explicat fapt