Hipermarket-ul Kaufland din Târgu Mureş a fost inaugurat ieri. Concernul Lidi&Schwarz Co&KG a investit opt milioane de euro, pentru magazinul în suprafaţă de aproape 4.000 mp. Clienţii mureşeni au la dispoziţie o gamă variată de produse.
Cel de-al şatptelea hipermarket Kaufland din România s-a deschis ieri la Târgu Mureş. Investiţia din Târgu Mureş se ridică la aproximativ opt milioane de euro. Pe terenul de 21.450 de metri pătraţi a fost ridicat magazinul Kaufland, pe o suprafaţă de 3.990 de metri pătraţi şi o parcare pentru clienţi de 316 locuri. Kaufland se ghidează după principiul totul sub acelaşi acoperiş, oferind produse variate, care acoperă tot necesarul zinic. Oferta cuprinde de la marca proprie
K-Classic, până la produse oferite de producătorii regionali şi produse de marcă. "Suntem foarte bucuroşi că primul hipermarket din Târgu Mureş este Kaufland. Este clar că am obţinut o poziţie excelentă, un pas important de intrare pe piaţă", a declarat Gunter Grig, directorul Kaufland România.
Investiţie germană
Divizia Kaufland face parte din concernul Lidi & Schwarz Co& KG. Grupul Schwarz, cu peste 166.000 de angajaţi în întreaga Europă, a înregsitrat anul trecut o cifră de afaceri de peste 40 de miliarde de euro. Concernul Kaufland este reprezentat de peste 660 de magazine în Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croaţia şi România. Dezvoltarea Kaufland în România s-a făcut foarte rapid, intrarea pe piaţa din ţara noastră având loc pe 13 octombrie 2005, prin deschiderea primului hipermarket în Bucureşti. În 24 noiembrie a fost inaugurat cel de-al doilea magazin în Râmnicu Vâlcea, iar pe 15 decembrie era inaugurat magazinul din Ploieşti. În februarie 2006 au fost deshise magazinele Kaufland din Alba Iulia şi Timişoara, ultimul magazin fiind inaugurat la Baia Mare în 16 martie. Până în prezent, investiţia totală din România depăşeşte 150