Primaria Capitalei are de gand sa investeasca, in urmatorii ani, peste doua miliarde de euro in infrastructura de transport, in cea de utilitati publice, dar si in cea educationala ori culturala. O buna parte a acestei sume nu va fi cheltuita, insa, pe betoane, conducte, termopane, computere ori mana de lucru, ci va insemna taxe, impozite si, nu in ultimul rand, profitul firmelor implicate. Strazi fara gropi, bine marcate si cu trotuare fara damburi. Legaturi noi cu autostrazile spr
Primaria Capitalei are de gand sa investeasca, in urmatorii ani, peste doua miliarde de euro in infrastructura de transport, in cea de utilitati publice, dar si in cea educationala ori culturala. O buna parte a acestei sume nu va fi cheltuita, insa, pe betoane, conducte, termopane, computere ori mana de lucru, ci va insemna taxe, impozite si, nu in ultimul rand, profitul firmelor implicate.
Strazi fara gropi, bine marcate si cu trotuare fara damburi. Legaturi noi cu autostrazile spre Pitesti si Constanta. Intersectii si cai ferate traversate de pasaje aeriene sau subterane. sosele largite. Semafoare noi, comandate de la distanta, si intersectii supravegheate cu camere video. Parcari subterane in cele mai aglomerate puncte ale orasului. Retele noi de apa si canalizare pe strazile marginase. Un centru istoric mult mai atragator, atat pentru localnici, cat si pentru turisti. scoli renovate si dotate cu mobilier si aparatura de ultima ora. Linii de tramvai inlocuite pe distante de sute de kilometri si sute de autobuze nou-noute in parcul RATB.
Toate acestea ar trebui sa se intample pana la sfarsitul mandatului actualei adminstratii a Capitalei. Adica pana in vara lui 2008. La modul ideal, marii castigatori ai acestui tavalug de proiecte vor fi locuitorii Bucurestiului. In realitate, pana sa apuc