O vorba veche spune ca cine nu are un batran sa-si cumpere! Ce te faci insa cand ai prea multi si vrei sa-i vinzi? Cam in aceasta situatie se afla o buna parte din televiziunile romanesti, fortate sa vanda publicitate cu un target usor imbatranit si complet neatractiv pentru clientii traditionali. Toata lumea tinteste 18-49 ani, dar ce te faci cu publicul, scuzati-ma!, “rezidual” pe care nu si-l doreste nimeni? Nu se poate sa nu observi prin marile capitale europene c
O vorba veche spune ca cine nu are un batran sa-si cumpere! Ce te faci insa cand ai prea multi si vrei sa-i vinzi? Cam in aceasta situatie se afla o buna parte din televiziunile romanesti, fortate sa vanda publicitate cu un target usor imbatranit si complet neatractiv pentru clientii traditionali. Toata lumea tinteste 18-49 ani, dar ce te faci cu publicul, scuzati-ma!, “rezidual” pe care nu si-l doreste nimeni?
Nu se poate sa nu observi prin marile capitale europene ca, in timpul zilei si seara, strazile, muzeele si cafenelele sunt pline, pe langa hoardele de tineri pusi pe distractii, de grupuri organizate de pensionari pusi pe cheltuit bani. O simpla comparatie cu targetul varstnic din Romania ne pune imediat in dificultate. La noi, pensionarii (nume mai degraba generic pentru persoanele care au depasit 55 de ani si sunt lipsite de apetenta pentru cheltuit bani in cazul rarisim in care ii si au) nu au prea multe oportunitati. Nu e nevoie de nici un studiu care sa ne arate comportamentul lor social, caci in acest caz intuitia e suficienta.
Cu un fus orar usor dereglat fata de cel al persoanelor active, ii intalnesti in mijloacele de transport in comun la prima ora a diminetii, cautand “innebuniti” cele mai mici preturi. Tot ei sunt cei care ingroasa randurile pe la administratiile financiare