- Economic - nr. 70 / 11 Aprilie, 2006 Ieri, zestrea de hipermarket-uri a Targu-Muresului s-a imbogatit cu cel al Kaufland-ului, al 7-lea hipermarket Kaufland din Romania. Dupa cum ne spunea domnul Radu Stamate, directorul magazinului, expansiunea Kaufland este una dintre cele mai rapide. Primul magazin s-a deschis in 13 octombrie 2005, pentru ca la Targu-Mures sa se deschida oficial ieri ultimul, in prezenta oficialitatilor judetului si orasului, a colaboratorilor, toate magazinele fiind ghidate dupa acelasi principiu - "Totul sub acelasi acoperis" - care ofera produse variate care acopera necesarul zilnic, de la marca proprie K Classic si pana la produse ale producatorilor regionali si produse de marca. "Investitia din Targu-Mures se ridica la aproximativ 8 milioane de euro, pe un teren de 21.450 mp ridicandu-se un magazin cu suprafata de 3.990 mp si o parcare pentru clienti, cu peste 300 de locuri. Noul magazin, din strada Gheorghe Doja nr. 62-64, asigura 250 de locuri de munca", ne-a mai spus domnul Stamate. Tot domnia sa ne-a informat ca renumitul concern Kaufland a ajuns astazi sa fie reprezentat de peste 660 de magazine in Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croatia si Romania, dar planurile de dezvoltare nu se opresc aici. Directorul noului hipermarket ne-a prezentat si ceea ce considera a fi punctele forte ale acestuia - departamentul de produse proaspete, preturile atractive pentru produse precum cele din domeniile menaj, sticlarie, textile, electrice, jucarii s.a., programul in favoarea clientilor - magazinul fiind deschis intre orele 7.30-22, de luni si pana duminica, prezenta cu produse a unor concesionari puternici - Domo, BRD, Sensiblu, Internity si altii si, nu in ultimul rand, posibilitatea ca acel client care detine tichete de masa sau cadou sa le foloseasca pentru a cumpara produse din Kaufland. Acestor puncte forte li se adauga, potrivit spuselor