Printr-o frumoasa intimplare, timp de trei zile, sub cupola Ateneului, pianul a fost vedeta in concerte dirijate – din nou coincidenta – de oaspeti de marca din strainatate, oferind versiuni de mare interes, aplaudate entuziast de publicul mai mult sau mai putin numeros.
Extrem de interesant, apreciatul Jin Wang, devenit o prezenta familiara la pupitrul orchestrelor bucurestene, a dorit sa creeze un nou ansamblu – Concertino (alcatuit in mare parte din „filarmonisti“) – care, in 5 aprilie, a debutat printr-un program mozaicat si destul de special – Concertul pentru coarde in re minor de Stravinski, Divertisment de Bartók, Suita nr. 2 din Muzica apelor de Händel – realizat cu acuratete, desi omogenizarea si relationarea intre compartimente nu se pot realiza decit in timp. Cu o gestica ferma, alternind miscarile restrinse cu desfasurari ample ce tradeaza un temperament vulcanic, ideal pentru partiturile monumentale, pentru incarcatura emotionala de factura romantica, Jin Wang a condus, de aceasta data, opusuri de factura mai curind camerala, in care desfasurarile de larga respiratie lasa locul filigranului, atit de greu de obtinut.
Solistul Concertului in do minor KV 491 de Mozart, tinarul pianist Andrei Licaret, a convins, si de aceasta data, ca drumul sau ascendent se contureaza cu pregnanta, pas cu pas, structura echilibrata, calmul (cel putin aparent) cu care abordeaza partiturile asigurindu-i relaxarea necesara pentru a construi, cu suplete, eleganta si precizie, demersul sonor in care tehnica performanta se imbina armonios cu finetea expresiei, cu intelegerea reala in plan stilistic. Rezultatul a fost o interpretare de o reala frumusete, „expusa“ cu simplitate, firesc si placere de a cinta. Pianistul a colaborat cu experimentatii membri ai Filarmonicii pe care, inca din copilarie, i-a urmarit si i-a aplaudat, ca spectator, alaturi de tatal sa