In urma procesului de evaluare in vederea recalcularii pensiilor, finalizat la sfirsitul anului trecut, pensionarii braileni trebuia sa primeasca acasa, prin posta, noile decizii de pensionare si buletinele de calcul. Din cauza faptului ca in baza de date a Casei Judetene de Pensii (CJP) Braila o parte dintre ei figura cu adrese incomplete sau chiar eronate, respectivele documente nu au fost trimise catre 5,69% dintre beneficiari.
Din totalul de 58.518 decizii si buletine de calcul, pina la aceasta data s-au expediat un numar de 57.986, dintre care 3.272 au fost returnate din urmatoarele motive: lipsa domiciliu, mutat de la adresa sau decedat. "Incepind cu data de 01.10.2004, pensiile din sistemul public, stabilite in fostul sistem al asigurarilor sociale de stat potrivit legislatiei anterioare datei de 01.04.2001, au fost evaluate in vederea recalcularii. Punctajul mediu anual, obtinut prin recalculare, precum si cuantumul pensiei cuvenit s-a stabilit prin decizie, ce s-a comunicat pensionarului in termen de 15 zile de la emitere, impreuna cu datele si informatiile care au stat la baza determinarii punctajului mediu anual si a cuantumului pensiei recalculate. In cazul in care, din diferite motive, pensionarii nu au primit deciziile de pensie, acestia se pot adresa CJP Braila (ghiseul 3, parter), de pe Calea Calarasilor nr.19", a precizat Sorin Enache, director executiv al CJP Braila.
In urma procesului de evaluare in vederea recalcularii pensiilor, finalizat la sfirsitul anului trecut, pensionarii braileni trebuia sa primeasca acasa, prin posta, noile decizii de pensionare si buletinele de calcul. Din cauza faptului ca in baza de date a Casei Judetene de Pensii (CJP) Braila o parte dintre ei figura cu adrese incomplete sau chiar eronate, respectivele documente nu au fost trimise catre 5,69% dintre beneficiari.
Din totalul de 58.518 decizi