Daca acum taxiurile detin monopolul pe transportul nocturn din Bucuresti, in viitor, masinile maxi-taxi le vor face concurenta. „Vom organiza o licitatie prin care se vor alege operatorii privati pentru transportul in regim de maxi-taxi pe timp de noapte", a declarat Stefan Pirpiliu, presedintele Comisiei municipale de transporturi din cadrul Primariei Capitalei.
Potrivit acestuia, masinile maxi-taxi vor acoperi toate traseele de acest gen, existente pe timp de zi. In plus, condiitile de transport in comun efectuat de operatorii privati vor fi schimbate.
O masina la sapte minute
Municipalitatea va inaspri conditiile pentru cei care fac transport de tip maxi-taxi. Astfel, masinile folosite de firme vor trebui sa aiba minimum 17 locuri pe scaune si o capacitate maxima de 50 de locuri. Totodata, operatorii vor trebui sa includa cartele de transport valabile pentru o zi si abonamente lunare.
Nici vinzarea biletelor nu a fost uitata in proiectul initiat de primarie. Astfel, operatorii vor trebui sa instaleze puncte fixe pentru bilete, in statiile de pe traseu.
„Evaziunea fiscala pe acest mijloc de transport este foarte mare din cauza ca foarte multi soferi nu elibereaza bilet. Astfel, calatorul isi va cumpara singur bilet. Totodata, controlorii de pe RATB vor putea efectua controale si pe maxi-taxi", a declarat Stefan Pirpiliu.
In intervalele orare 5.00-9.00 si 20.00-23.00, masinile vor avea o frecventa de sapte minute. In rest, ele se vor succeda din 10 in 10 minute.
Citeste articolul complet in Cotidianul
Daca acum taxiurile detin monopolul pe transportul nocturn din Bucuresti, in viitor, masinile maxi-taxi le vor face concurenta. „Vom organiza o licitatie prin care se vor alege operatorii privati pentru transportul in regim de maxi-taxi pe timp de noapte", a declarat Stefan Pirpiliu, prese