bine-venită, în condiţiile în care ritmul de dezvoltare a oraşului şi a regiunii este în continuă creştere. Fosta Bază Aeriană 93 de Aviaţie Giarmata va deveni în curând o platformă bine-venită, în condiţiile în care ritmul de dezvoltare a oraşului şi a regiunii este în continuă creştere. Fosta Bază Aeriană 93 de Aviaţie Giarmata va deveni în curând o platformă intermodală de transport, cu aerogară, autogară şi gară. Începerea lucrărilor este însă condiţionată de procesul pe care Aeroportul Traian Vuia Timişoara încă îl are cu Consiliul Local Giarmata, care a revendicat aproximativ 100 de hectare. Conducerea Aeroportului a anunţat că, după încheierea procesului, în planurile de extindere este prevăzut şi un parc de afaceri care va fi amenajat pe suprafaţa de 50 de hectare.
"După desfăşurarea operaţiunilor procedurale specifice, negocieri şi documentaţii preliminare, pe data de 29 martie 2006, a fost emisă Hotărârea de Guvern numărul 409, care prevede transmiterea unor mobile, proprietate publică a statului, din administrarea Ministerului Apărării Naţionale în administrarea Ministerul Transporturilor, pentru Societatea Naţională Aeroportul Traian Vuia Timişoara SA. Adoptarea acestei hotărâri de guvern creează condiţii pentru derularea programului de dezvoltare a aeroportului. Preluarea unor căi betonate de rulare aeronave, a unor clădiri speciale şi administrative, precum şi a terenurilor aferente, cumulează, în fapt, aproximativ 241 de hectare", a declarat Carmen Stoica, din cadrul Departamentului de relaţii publice al aeroportului. "Prin acest transfer se asigură multiple facilităţi pentru activitatea de zbor, cea mai importantă fiind posibilitatea de amenajare a unei noi platforme intermodale de transport. Un alt obiectiv este amenajarea unui parc de afaceri", spune Carmen Stoica.
Condiţionaţi de proces
Toate aceste planuri de dezvoltare