Desi multi ar fi zis ca nu era inca momentul unei reconfigurari, germanii de la Opel au decis sa se joace putin cu liniile modelului Vectra. Cum si propulsorul a fost ajustat, a aparut Vectra OPC, o masina supersportiva.
De la prima aparitie si pana in prezent, modelul Vectra continua sa reprezinte cu succes emblema Opel. Ultima varianta, faceliftul denumit OPC (Opel Performance Center, gama completata cu modelele Astra OPC, Zafira OPC si Meriva OPC), se recomanda insa drept cel mai puternic si mai rapid model scos de firma germana.
PERFORMANT. Versiunea de varf a noului model este echipata cu un motor turbo de 2,8 litri, sase cilindri in V, pe benzina, realizat din aluminiu. Gratie diferitelor inovatii aduse de ingineri, cum ar fi controlul variabil al supapei, acest propulsor dezvolta 255 CP, putand atinge o viteza maxima de 260 km/h. De asemenea, acceleratia este imbunatatita, ajungandu-se de la 0 la 100 km/h in mai putin de sapte secunde, ceea ce, pentru o masina care poate fi foarte usor folosita si ca una de familie, gratie spatiului bine gandit din punct de vedere ergonomic in interior, este oarecum paradoxal. Fara indoiala insa, cel mai impresionant este cuplul maxim de 355 Nm, care asigura o excelenta tractiune chiar si cand motorul se afla la turatii reduse. Echiparea standard prevede o cutie manuala cu sase trepte de viteza.
SPORTIV. Faceliftul realizat la inceputul acestui an i-a adus lui Vectra fante de ventilatie largi si o grila indrazneata in partea frontala, care accentueaza ideea unei masini sportive. Jantele au fost si ele schimbate tot pentru a intari aceasta senzatie, iar spatele impresioneaza prin tevile de esapament in forma trapezoidala. Interiorul beneficiaza de scaune sport, volan asemenea, imbracat in piele, iar instrumentele de bord au fost si ele ajustate in aceeasi directie. In ceea ce priveste sistemul de rulare, acest