Compania Omnilogic, unul dintre cei mai mari integratori de sisteme IT&C de pe piata locala anunta rezultate financiare record pentru anul fiscal 2005, atat din punctul de vedere al veniturilor (o crestere cu 35% fata de anul fiscal 2004), cat si al rentabilitatii (mai mult decat triplu comparativ cu anul fiscal 2004).
Astfel, confirmand previziunile anterioare, veniturile totale pentru 2005 au ajuns la 162,3 milioane de dolari (o crestere cu 35% fata de anul anterior - 2004). Din aceasta suma, aproximativ 112 milioane USD provin exclusiv din vanzari in moneda nationala (distributie traditionala IT&C de hardware si software). Proiectele locale sau regionale, finantate si realizate impreuna cu partenerii externi, reprezinta diferenta pana la cifra finala mentionata mai sus.
Totodata, rentabilitatea (EBIDTA) s-a triplat comparativ cu 2004.
Analiza verticalelor de business adresate de Omnilogic, a subliniat ca peste 83% din cifra de afaceri a fost realizata din vanzari indirecte de produse si servicii cu valoare adaugata prin reteaua proprie de parteneri, vizand preponderent afacerile mici si mijlocii.
Restul de procente provine din vanzari directe in sectorul financiar-bancar, respectiv din sectorul operatorilor de comunicatii si al administratiei publice. Ar fi de subliniat totusi ca din pacate, sectorul public nu a reprezentat in 2005 si inceputul lui 2006, decat o parte infima din volumul afacerilor, fata de anii trecuti cand ponderea a fost considerabil mai mare.
In ce priveste structura de vanzari din perspectiva liniilor de produse, peste 90% provin de la furnizorii hardware si software traditionali: IBM, Hewlett-Packard, Cisco, Dell, SUN, Nortel Networks, Lexmark, Xerox, etc. Astfel ca pondere in cadrul intregii structuri de vanzari de produse, IBM este pe locul intai, cu vanzari de aproximativ 38 milioane USD, urmata de Hewlett-Pac