Compania Arctic Gaesti a inregistrat in 2005, o cifra de afaceri de 150 milioane euro, cu 20% mai mult decat valoarea din anul precedent. Vanzarile companiei in Romania au depasit suma de 100 milioane euro, marcand o crestere de zece procente fata de 2004. “Dupa extensia gamei de produse din 2003, Arctic si-a dobandit si intarit pozitia de lider al pietei de elctrocasnice, detinand prin cele doua marci din portofoliu, Arctic si Beko, o cota de piata de 30%”, a declarat Monica Iav
Compania Arctic Gaesti a inregistrat in 2005, o cifra de afaceri de 150 milioane euro, cu 20% mai mult decat valoarea din anul precedent. Vanzarile companiei in Romania au depasit suma de 100 milioane euro, marcand o crestere de zece procente fata de 2004.
“Dupa extensia gamei de produse din 2003, Arctic si-a dobandit si intarit pozitia de lider al pietei de elctrocasnice, detinand prin cele doua marci din portofoliu, Arctic si Beko, o cota de piata de 30%”, a declarat Monica Iavorschi, director de marketing si vanzari al companiei.
Pe categorii de produse compania detine 45% din piata de frigidere, cate 20% din piata pentru masini de spalat rufe si aragazuri si zece procente pentru televizoare. Planurile de viitor ale companiei prevad lansarea pe piata interna a televizoarelor cu plasma si de tip LCD.
“Piata electrocasnicelor este una matura si foarte dinamica din punct de vedere al canalelor de distributie, consumatorilor si serviciilor. Pentru 2006, estimam ca piata de profil se va mentine la nivelul anului anterior, iar produsele mai sofisticate vor fi din ce in ce mai preferate de consumatori”, a mai spus Iavorschi.
Potrivit reprezentantilor Arctic, produsele sofisticate, cum ar fi masinile de spalat vase, produsele incorporabile si uscatoarele vor inregistra o creste