Membrii asociatiei “Berarii Romaniei” au vandut in primul trimestru al acestui an un volum de 185,6 milioane litri de bere, cu 16% mai mult fata de primul trimestru al anului 2005. Cea mai mare crestere a fost inregistrata in luna februarie cand, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, s-a inregistrat o crestere a vanzarilor cu 28%. „Acest trend ascendent poate fi explicat prin cresterea in continuare a popularitatii PET-ului, dar realitatea este mai complexa. D
Membrii asociatiei “Berarii Romaniei” au vandut in primul trimestru al acestui an un volum de 185,6 milioane litri de bere, cu 16% mai mult fata de primul trimestru al anului 2005.
Cea mai mare crestere a fost inregistrata in luna februarie cand, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, s-a inregistrat o crestere a vanzarilor cu 28%.
„Acest trend ascendent poate fi explicat prin cresterea in continuare a popularitatii PET-ului, dar realitatea este mai complexa. De fapt, berea si-a castigat locul pe masa romanilor in toate ocaziile festive, mai ales de sarbatori”, a spus Constantin Bratu, director general al „Berarilor Romaniei”.
Asociatia "Berarii Romaniei" a fost fondata in decembrie 2004 de companiile Brau Union Romania, Interbrew Romania, United Romanian Breweries Bereprod Romania si Ursus Breweries.
Sursa: Capital, 18 aprilie 2006