Lansat în 6 decembrie, anul trecut, Cosmote a reuşit o evoluţie rapidă pe piaţa operatorilor de telefonie mobilă din România. Compania doreşte să investească circa 450 milioane de euro în următorii trei ani şi să dezvolte o reţea care să acopere tot teritoriul, până la sfârşitul acestui an. Tereza Valcan, Corporate Affairs Manager, Cosmote România, a declarat că gradul de acoperire va atinge 92 la sută din populaţie în iunie.
Ce investiţii pregăteşte Cosmote în acest an?
Conform filozofiei orientate către client şi din dorinţa de a oferi telefonie mobilă de înaltă calitate, Cosmote îşi propune să investească aproximativ 450 de milioane de euro în următorii trei ani. Investiţiile se vor face în modernizarea şi extinderea capacităţii reţelei, dezvoltarea canalelor de distribuţie, tehnologie nouă şi îmbunătăţirea calităţii serviciilor sale. Vom continua să lansăm oferte revoluţionare, concepute pentru a îndeplini cerinţele consumatorilor, susţinute de infrastructură şi acoperire îmbunătăţite. În principal, avem două obiective. Primul este extinderea şi consolidarea reţelei la nivel naţional, intenţionând ca până la sfârşitul anului să acoperim tot teritoriul. Am început acest demers acum un an, astfel încât din septembrie până la relansarea din decembrie 2005 am extins reţeaua de acoperire de la aproximativ 50 la sută la aproape 80 la sută din întregul populaţiei. Gradul de acoperire va atinge 90-92 la sută din totalul populaţiei în iunie 2006, urmând să egalăm sau chiar să depăşim celelalte reţele până la sfârşitul acestui an.
Cum arată reţeaua de distribuţie acum?
Actualmente, reţeaua de distribuţie Cosmote cuprinde peste 260 magazine la nivelul întregii ţări incluzând magazinele proprii, precum şi magazine Romtelecom şi Germanos. Produsele prepaid se vând în aproximativ 9.000 de puncte de vânzare la nivel naţional. De asemenea, Cosmote Români