Piata de curierat expres intern va continua sa cunoasca o crestere importanta de aproximativ 25 la suta anual, pentru urmatorii 4-5 ani, apreciaza directorul general al DHL Romania, Gian Sharp.
"Rata medie de crestere pe segmentul intern pentru anii 2006 - 2010 este de circa 25 la suta, fiind o piata extrem de dinamica, incurajata si de momentul 1 ianuarie 2007 cand piata va cunoaste niste schimbari importante in sens pozitiv din cauza disparitiei barierelor vamale", a declarat, pentru Rompres, Gian Sharp.
� � � �
Alexandru Gheorghe, Director comercial la DHL Romania a explicat ca la nivelul anului 2005 valoarea pietei de curierat expres intern se situeaza intre 40 si 50 milioane de euro.
� � � �
"Pe piata de curierat expres international rata de crestere medie anuala pentru perioada 2006 - 2010 este de circa 14 - 15 la suta, o crestere care se mentine la un nivel comparativ cu cel al anilor anteriori", a precizat directorul comercial DHL Romania, Alexandru Gheorghe.
� � � �
Valoarea pietei de curierat expres international pe care opereaza companiile prezente in Romania este estimata la 30 - 40 milioane de euro.
� � � �
Reprezentantii DHL considera ca exista posibilitatea ca in viitor sa existe o tendinta de consolidare in special in ceea ce priveste piata curieratului expres intern dar nu se asteapta la achizitii care sa modifice ierarhiile actuale.
� � � �
"Piata romaneasca nu este inca suficient de matura incat sa fie nevoie de achizitii pentru a intra pe un segment sau altul, astfel incat cred ca este mai bine sa cresti prin fortele proprii", a spus Gian Sharp.
� � � �
Potrivit DHL, curieratul rutier va castiga tot mai mult teren in fata curieratului aerian, ca si un prim efect al eliminarii barierelor vamale dupa aderarea Romaniei la Uniunea Europeana.
� � � �
"Curier