Care sunt cele mai de incredere 25 de branduri din Romania? Raspunsul la aceasta intrebare incearca sa il dea studiul Trusted Brand efectuat de publicatia Reader\'s Digest in colaborare cu firma de cercetare Direct Marketing. Increderea a fost definita drept raportul personal pe care fiecare dintre noi il realizeaza in urma evaluarii ofertei fata de asteptarile noastre si modul in care aceste asteptari ne sunt implinite.
Lansat in Romania in numarul de ianuarie al revistei Reader�s Digest, si derulat pe o perioada de o luna, pe un esantion de respondenti selectati dintre cititorii revistei, studiul a desemnat 25 de branduri carora cititorii revistei le-au acordat increderea lor, cea mai inalta distinctie cu care un consumator poate onora un brand sau altul.
Nokia si Connex - cele mai apreciate marci in zona IT&C
Campionul castigatorilor multinationali este brandul Nokia, care si-a adjudecat trofeul categoriei Telefonie Mobila atat in Romania, cat si in toate celelalte 14 tari europene unde s-a desfasurat studiul Trusted Brand. In acelasi timp, oficialii Nokia sustin ca s-au clasat anul trecut pe primul loc in topul producatorilor de telefoane mobile pe piata din Romania. Connex este brandul de telefonie mobila care a acumulat cele mai multe voturi la capitolul Operator Telefonie Mobila.
Brandul Visa lider pe carduri, iar BCR-ul lider incontestabil
In sectorul bancar, BCR s-a clasat pe locul cel mai inalt al podiumului, acumuland putin sub 40% din voturile cititorilor Reader's Digest. Visa a fost votat drept cardul in care respondentii au cea mai mare incredere (inregistrand performanta de a primi acest titlu si in alte 13 tari), iar Asirom a fost desemnat drept cel mai de incredere brand din domeniul Asigurarilor. Asirom este a doua companie de pe piata asigurarilor, cu afaceri de aproape 160 mil. euro.
Liderul categoriei Automob