- Diverse - nr. 77 / 20 Aprilie, 2006 Initiativa Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, pentru imbunatatirea sistemului feroviar suna destul de prudent, termenele avansate pentru lucrari de reabilitare intinzandu-se pe o perioada de pana la trei ani, chiar si in "puncte" ce constituie noduri importante de cale ferata. O strategie privind "masuri pentru eliminarea punctelor periculoase pe infrastrucutra feroviara si cresterea sigurantei tehnice cu 20 %", se refera si la tronsonul Sighisoara - Brasov, care, practic, leaga judetul nostru de Capitala, via Brasov. Targu-Muresul ramane din nou in afara acestei "ecuatii", pentru ca o linie de cale ferata intre municipiul resedinta de judet si Sighisoara ramane ceva de domeniul viitorului indepartat, in timp ce tronsonul amintit se afla in strategia MTCT pe termen mediu, finalizarea lucrarilor de securizare CF fiind prevazuta pentru anul 2008. Pana in prezent, s-au initiat proiectele pentru atragerea de finantari din fonduri europene pentru infrastructura, pentru executia acestor lucrari. Din aceeasi sursa de finantare, se intentioneaza si reabilitarea tronsonului Coslariu - Sighisoara care, prin ramificatii, asigura legatura feroviara intre judetele Mures, Alba, Hunedoara etc. LIA STRAUT - Diverse - nr. 77 / 20 Aprilie, 2006 Initiativa Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, pentru imbunatatirea sistemului feroviar suna destul de prudent, termenele avansate pentru lucrari de reabilitare intinzandu-se pe o perioada de pana la trei ani, chiar si in "puncte" ce constituie noduri importante de cale ferata. O strategie privind "masuri pentru eliminarea punctelor periculoase pe infrastrucutra feroviara si cresterea sigurantei tehnice cu 20 %", se refera si la tronsonul Sighisoara - Brasov, care, practic, leaga judetul nostru de Capitala, via Brasov. Targu-Muresul ramane din nou in afara