De ce sa ai un telefon mobil si un mp3 player cand poti avea un produs care sa imbine aceleasi functii? Dorintele consumatorilor dicteaza functiile noilor produse lansate in industria IT mondiala, iar unii producatori lanseaza produse care se adreseaza altor segmente de public, diferite de cel tinta din momentul inceperii afacerii
Optiunea de ascultare a muzicii stocate in format digital reprezinta trendul actual pe piata echipamenteleor IT destinate publicului larg. In consecinta, producatorii au inovat si lansat produse care sa satisfaca aceste dorinte. Apple, cunoscut pana nu demult ca producator de computere, a lansat iPod-ul, care s-a concretizat prin cel mai bun trimestru din punct de vedere financiar pentru compania americana.
Profiturile Sony cresc, producatorul suedezo-coreean urcand in clasamentul mondial al producatorilor de telefoane mobile, in urma succesului recent lansatului Sony Walkman. Nici gigantul industriei, Microsoft, nu a putut sa stea pe margine, anuntand lansarea lui Origami, un produs revolutionar cu ajutorul caruia pot fi urmaritecanale TV, se poate asculta muzica, viziona filme sau se poate comunica cu prietenii prin intermediul unui web cam incorporat.
iPod-ul aduce un nou trimestru exceptional celor de la Apple
Producatorul american de echipamente IT Apple Computer Inc., a anuntat o majoare a profitului in primele trei luni ale acestui an cu 41 de procente comparativ cu perioada similara din 2005, informeaza BBCNews. Apple a inregistrat 331,76 milioane de euro profit in trimestrul unu din 2006, in crestere cu 41% fata de 234,66 milioane de euro profit in perioada similara din 2006. Aceste rezultate foarte bune vin dupa ce ultimul trimestru din 2005 a reprezentat cel mai bun trimestru din istoria Apple, cu un profit net de 457,19 milioane de euro (in crestere cu peste 120% comparativ cu ultimul trimestru din 2004).