Peste 10.000 de clienti rezidentiali, dar si companii s-au abonat la serviciile furnizate de operatorul alternativ de telefonie fixa EUfonika in primele doua luni de la data activarii acestora, a declarat pentru Wall-Street Levente Csenteri, directorul executiv al companiei Combridge din Targu-Mures.
Oficialii companiei Combridge care apartine Magyar Telekom, care, la randul sau, este controlata in proportie de 60% de gigantul Deutsche Telekom, precizeaza ca la call-center-ul firmei au fost primite peste 32.000 de apeluri pana la jumatatea lunii aprilie.
"In comparatie cu felul in care a evoluat serviciul EUfonika in alte tari, ma declar multumit de cum a fost inceputul acestui business in Romania," a mentionat Csenteri.
In ceea ce priveste veniturile companiei in Romania, Levente Csenteri estimeaza pentru acest an o dublare fata de anul trecut.
Noul serviciu a fost lansat in urma cu doua luni de catre Combridge, subsidiarul roman al Magyar Telekom, ca o consecinta fireasca a liberalizarii pietei de telecomunicatii din Romania. Maghiarii vor miza pe preturi favorabile asigurate de tehnologia IP si reteaua Next Generation Network.
Serviciul Eufonika poate fi accesat deocamdata prin reteaua Romtelecom, oficialii Magyar Telekom neexcluzand varianta extinderii unor parteneriate cu operatori de telecomunicatii alternativi.
Combridge ofera servicii de telefonie utilizatorilor romani ( "carrier") sub brandul EUfonika cu toate ca \nu detine o retea proprie de telecomunicatii.
"Am contactat deja cei mai mari operatori de telecomunicatii alternativi, iar pe termen scurt vom colabora si cu acestia. Deocamdata, singura problema care se discuta ramane pretul, fiind deja interconectati cu ei," adauga oficialul Combridge.
Potrivit reprezentantului Magyar Telekom in Romania, compania si-a bugetat pentru acest an investitii de zeci d