Strategie Companiile aeriene se bat in tarife pentru destinatii precum Spania sau Italia Mai degraba decat destinatii suplimentare, orarul de vara (1.04 – 30.10) inseamna pentru companiile aeriene tarife noi. “Noi” se traduce in cazul de fata prin “reduse”. Fara doar si poate, concurenta acerba pe unele rute obliga companiile sa lanseze tot felul de promotii. Cele mai profitabile destinatii sunt in zonele in care traiesc comunitati numeroase
Strategie Companiile aeriene se bat in tarife pentru destinatii precum Spania sau Italia
Mai degraba decat destinatii suplimentare, orarul de vara (1.04 – 30.10) inseamna pentru companiile aeriene tarife noi. “Noi” se traduce in cazul de fata prin “reduse”. Fara doar si poate, concurenta acerba pe unele rute obliga companiile sa lanseze tot felul de promotii.
Cele mai profitabile destinatii sunt in zonele in care traiesc comunitati numeroase de romani: Italia, Spania si Germania. Drept urmare, din 2004 incoace, tarifele s-au situat pe un trend descendent, companiile care opereaza in aceste tari si-au majorat numarul de destinatii, iar noi companii low-cost au atacat piata. Sa luam cazul concret al Italiei. Profitand de tarifele mari practicate de Alitalia si Tarom, doua companii low-cost, Blue Air si MyAir s-au instalat confortabil in piata. O a treia companie de acelasi tip, WindJet, si-a anuntat prezenta din aprilie a.c. pe ruta Bucuresti-Forli, pasagerii avand posibilitatea de a se conecta mai departe pentru Catania, Palermo sau Sicilia. WindJet va opera doua zboruri pe saptamana, iar pretul unui bilet pe ruta Bucuresti-Forli porneste de la 40 de euro.
Lucrurile stau cam la fel in ceea ce priveste Spania. Anul trecut, singurele curse directe spre Madrid si Barcelona erau ale operatorului Blue Air. R