deschidă propriile magazine în capitalele unor ţări ca Ungaria, Bulgaria, Slovenia şi Ucraina, dar şi la Viena sau Paris. Dacă Graftex - deţinătorul francizei pentru România al brandului deschidă propriile magazine în capitalele unor ţări ca Ungaria, Bulgaria, Slovenia şi Ucraina, dar şi la Viena sau Paris. Dacă Graftex - deţinătorul francizei pentru România al brandului Bigotti - a cucerit deja Balcanii, celelalte mărci aşteaptă a doua jumătate a anului viitor.
În maximum un an, produsele 100% româneşti din domeniul modei vor putea fi admirate în vitrinele propriilor magazine deschise în ţări vecine. Aceasta după ce ascensiunea pe piaţa autohtonă a pornit cu construirea unui brand puternic, urmată de dezvoltarea unor reţele de distribuţie în toată ţara. Românii care au creat mărci actualmente bine vândute în ţară au "fugit" de lohn, preferând să investească pe termen lung în calitate. Acesta este şi motivul pentru care costumele, cămăşile, cravatele şi accesoriile bărbăteşti, dar şi articolele destinate femeilor - toate, produse de concepţie autohtonă - vor fi cumpărate de către europeni.
Alb şi Negru, la Paris şi Viena
"În a doua jumătate a anului viitor vom deschide propria reţea de retail în Paris şi Viena. Deocamdată suntem în stadiul de negociere a locaţiilor", ne-a declarat Gabriel Muraru, managerul companiei de confecţii de ceremonie Alb şi Negru (brand deţinut împreună cu Agnes Toma) şi Dinasty. El nu crede că penetrarea pieţei europene ar fi riscantă pentru afacerea pe care o conduce, mai ales că nivelul chiriilor spaţiilor comerciale este chiar mai mic comparativ cu Bucureşti. Intenţia lui Muraru de a înfiinţa reţele de retail în ţări ca Franţa şi Austria vine după ce în România a deschis în nouă ani zece magazine din reţeaua Dinasty, cărora li se adaugă alte 18 unităţi Alb şi Negru în Bucureşti şi în mai multe oraşe mari. "Nu n