(Foto: )
Metro Cash & Carry nu-si respecta clientii, ii considera carpa de care angajatii lui isi pot sterge frustrarile, in schimb a gasit modalitatea „perfecta" de a-si ascunde gunoiul sub pres - cel putin asta crede conducerea lantului de magazine la Constanta.
Si daca luam in considerare si semnalele din restul tarii, se poate ajunge la concluzia ca ceea ce va vom relata este, de fapt, o „buna" practica pentru intreaga afacere intitulata Metro. Cotidianul „Replica" de Constanta semnala, in numarul de joi, 20 aprilie a.c., care sunt practicile din Metro 2 - mai exact cum sunt tratati clientii hypermarketului mentionat.
Mai mult, „Replica" atragea atentia ca, intr-un magazin de asemenea talie este de-a dreptul scandalos ca un produs achizitionat cu buna-stiinta sa aiba componente in minus, mai mult, ca respectivele componente sa nu existe de rezerva pe rafturile aceluiasi Metro 2.
Cum a rezolvat Metro Cash & Carry problema sesizata? Cumparand tot tirajul „Replica" din acea zi! Mai pe indelete explicat, in data de 20 aprilie a.c., atunci cand a fost publicat articolul cu titlul „Metro trage spre faliment" - material in care reporterul cotidianului nostru arata lipsa crancena de bun-simt intr-un loc in care ar fi trebuit sa functioneze expresia „clientul nostru, stapanul nostru" - angajatii aceluiasi hypermarket au fost alergati prin tot orasul pentru a cumpara absolut toate exemplarele ziarului „Replica" din data mentionata.
Pe de o parte, ziarul s-a vandut - nimic de zis - numai ca am fi preferat, sincer, ca cetateanul simplu, cel mai probabil tepuit de onor „marele" Metro, sa citeasca si sa vada ca noi am luat atitudine. Sau, in cazul in care ar fi fost vorba despre un constantean care nu a apucat sa fie fraierit de