Rebrandingul Connex a explodat in mass-media intr-o mare purpurie.
In comunicare, Connex si Vodafone au fost mai intai "Impreuna", pentru a lasa romanilor ragaz sa se obisnuiasca. In aceasta idee, timp de sase luni, s-au facut spoturi, s-au transmis comunicate de presa, s-au afisat panouri stradale si s-au organizat evenimente. Treptat insa culoarea verde a fostului Connex a inceput sa se inroseasca.
Primele semne de renuntare la Connex au fost vizibile la magazinele specializate, iar de ieri totul a devenit oficial. Vodafone s-a lansat in Romania, dupa ce notorietatea brandului Connex Vodafone a atins, in randul romanilor, un procent de 95a. Odata cu aceasta, a demarat si campania "Traieste fiecare clipa", ce porneste de la conceptul global "Now", recent lansat la nivelul intregului grup.
O noua culoare, o mica "revolutie"
Rebrandingul Connex, ce va presupune costuri cu mult peste cele investite in rebrandingul "Dialog", a inceput sa fie extrem de vizibil inca de ieri. Spre exemplu, tarabele de ziare au fost "invadate" de rosul Vodafone.
Cel putin trei din patru ziare vandute la chioscuri au fost "imbracate" in reclama operatorului de telefonie mobila. "Libertatea", "Jurnalul National", "Evenimentul zilei", "Adevarul", "Cotidianul", "ProSport" si "Gazeta Sporturilor" sunt principalele publicatii care au iesit ieri pe prima pagina cu acelasi titlu: "Traieste fiecare clipa".
"Musculitele" au invadat TV-ul
Campania integrata ce marcheaza lansarea Vodafone, cu executiile ce pot fi urmarite acum pe TV, presa si internet, va dura trei luni. Astfel, pe TV ruleaza spotul "Mayfly", realizat de BBH London, agentia de brand la nivel global a Vodafone si adaptat de McCann pentru piata din Romania.
"Este o fabula, povestea unei musculite care traieste doar o zi, dar care face tot posibil