mediului", susţine inventatorul. Toma nu este la prima invenţie de acest gen. El a inventat încă trei motoare care funcţionează însă pe benzină, dintre care unul singur a fost brevetat până mediului", susţine inventatorul. Toma nu este la prima invenţie de acest gen. El a inventat încă trei motoare care funcţionează însă pe benzină, dintre care unul singur a fost brevetat până acum.
"Am primit hotărârea prin care se respinge cererea mea de brevet de invenţie, fără a se ţine cont de solicitarea mea ca, în cazul în care invenţia nu reprezintă un interes naţional, să fie menţinută sub protecţie până la realizarea prototipului, în vederea confirmării sau infirmării celor demonstrate de mine teoretic", spune inventatorul. Ferindu-se să lanseze acuze concrete, Rădulescu contestă decizia OSIM: "Mie îmi ridică un mare şi foarte grav semn de întrebare. De ce această hotărâre de respingere precipitată? Ce se află în spatele acestei abuzive hotărâri de respingere?".
Rădulescu Nu renunţă la prototip
"Nu pot să-i înţeleg pe cei care au luat decizia. Nu s-au gândit în ce situaţie se vor afla când prototipul de motor se va realiza?", spune timişoreanul, hotărât să îşi realizeze invenţia până la capăt.
El susţine că, în corespondenţa purtată cu OSIM, a demonstrat prin calcule matematice valabilitatea motorului său: "Eu le-am demonstrat că merge. Aştept să-mi demonstreze şi ei că nu merge! Am crescut şi trăit în mijlocul motoarelor cu ardere internă şi tocmai de aceea nu-mi pot permite să dau răspunsuri eronate. Voi încerca să realizez prototipul acestui motor din bruma de pensie pe care o am şi prin sacrificii uriaşe. Chiar dacă ştiu că mănânc pământ, tot îl voi realiza, cu ajutorul lui Dumnezeu", spune Rădulescu.