Patronii Realitatea Tv, National Tv si B1 Tv sint lipsiti de inspiratie in ceea ce priveste prezentarea produselor ce i-au facut oameni: Petrom Service, Frutti Fresh, Intercontinental Hotel.
Intii oul, apoi televiziunea
Patronii minoritari de astazi ai Realitatii Tv, sindicalistii din Petrom, prin creierul lor, Liviu Luca-SOV, si cu bani din "aur negru", au preluat televiziunea lui Silviu Prigoana. Apa minerala, sucurile, bauturile alcoolice au creat National Tv, Favorit, N24 ale fratilor Micula.
Investitorii controversati in varii domenii, fratii Paunescu, au supravietuit prin hoteluri si "Curierul National". Cind „s-au facut invizibili" in spatiul public, si-au creat B1Tv.
Sa fie de sufletul sindicalistilor
Spotul „Petrom Service" arata instalatii din domediul petrolier, privite de sus si de jos cu explicatiile: "Idei aplicate-Tehnologii care intretin-Viata. Petrom Service-sustine performanta." Dilema este: "Cu ce se ocupa Petrom Service?".
Petrom Service pare „un atit de mare brand", incit nu mai are de ce sa spuna lucruri elementare despre sine. Specialistii stiu ca Petrom Service „prepara" mai mult decit instalatii petroliere. Posibilii clienti nu sint atrasi cu nici „un cirlig".
Asa ca, spotul sustine moralul sindicalistilor, care isi recunosc sigla pe o televiziune, ce este din ce in ce mai putin a lor.
Ceausescu cazat la Inter
La B1Tv, „Interul" este un hotel cu receptie, camere, paturi cu cearceafuri albe si perne cu virfurile intinse. Adresabilitatea si scopul difuzarii spotului sint greu de lamurit, B1Tv neexistind, in sondaje, decit dimineata, prin Matinal, si seara tirziu, prin Radu Moraru.
Calitatea produsului Ne trimite cu gindul la filmele de prezentare de pe vremea dictaturii lu Ceausescu.
"Lasa vrajeala, babo!"
Gravida bea apa si isi simte prun