Ringier Romania a lansat in Bucuresti cotidianul gratuit Compact Preluand modelul de succes al cotidienelor gratuite, model consacrat deja in Europa, Ringier a lansat in Capitala primul ziar de calitate distribuit gratuit. Cotidianul Compact apare de luni pana vineri, intr-un tiraj de 150 de mii de exemplare, adresandu-se unui public tanar, activ, cu varste cuprinse intre 15 si 30 de ani. Conceput pentru a fi citit dimineata, in mijloacele de transport, ziarul are 16 pagini color si ofera i
Ringier Romania a lansat in Bucuresti cotidianul gratuit Compact
Preluand modelul de succes al cotidienelor gratuite, model consacrat deja in Europa, Ringier a lansat in Capitala primul ziar de calitate distribuit gratuit. Cotidianul Compact apare de luni pana vineri, intr-un tiraj de 150 de mii de exemplare, adresandu-se unui public tanar, activ, cu varste cuprinse intre 15 si 30 de ani. Conceput pentru a fi citit dimineata, in mijloacele de transport, ziarul are 16 pagini color si ofera informatii pe scurt din toate domeniile de interes. Redactorul-sef este Laurentiu Ciocazanu, care conduce o echipa de 20 de jurnalisti. Directorul executiv al publicatiei este Marco Stettler, care detine experienta in segmentul de presa scrisa gratuita, adresata tinerilor, din Italia.
O licitatie cu scantei
Agentia Media Investment, condusa de Zoltan Szigeti, a castigat licitatia pentru contul de media al Bancii Comerciale Romane (BCR) pe anul 2006. La licitatie au fost invitate si agentiile Starcom
Media, Media Direction si Tempo Advertising. stefan Iordache, managing partner la Leo Burnett&Taget si actionar la Starcom Media, agentia care a pierdut clientul caruia ii furnizase pana atunci serviciile de media, nu poate sa-si explice de ce a pierdut in fata lui Media Investment. “Statiile TV au declarat ca au oferit pretu