Vanzarile BMW Group in Romania au crescut in primul trimestru al anului 2006 cu 46,5% fata de aceeasi perioada a anului trecut, comercializandu-se 332 unitati fata de 259 unitati in 2005. Structura vanzarilor pe marci este urmatoarea: automobilele BMW au inregistrat o crestere de 26,3%. Au fost vandute 312 automobile fata de 247 in 2004. In ceea ce priveste marca MINI, cresterea inregistrata este de 66,7 %, reprezentand 20 unitati comercializate fata de 12 unitati in 2005. Motocicletele BMW au inregistrat o crestere de 40% fata de aceeasi perioada a anului trecut, comercializandu-se 7 unitati fata de 5 unitati in 2005.
Cea mai spectaculoasa crestere in tara noastra, de 76%, a fost inregistrata de BMW Seria 5, urmat de BMW Seria 3 cu 64%, iar cel mai bine vandut model, BMW X3, a inregistrat tot un trend ascendent, crescand cu 29% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Cresteri si la MINI si Rolls Royce
München: In luna martie 2006, BMW Group a vandut cel mai mare numar de masini din istoria companiei. Comparativ cu aceeasi luna a anului trecut, vanzarile la BMW, MINI si Rolls Royce au crescut cu 13,5% ajungand la 144.316 unitati fata de 127.118 in 2005.
In primele trei luni din 2006, numarul livrarilor efectuate de BMW Group a crescut cu 13,9%, ceea ce reprezinta un nou record trimestrial: 332.923 masini fata de 292.236 unitati anul trecut. SUA si Germania sunt pietele care au inregistrat cele mai mari vanzari. In SUA, vanzarile in primele trei luni au crescut cu 10,8% la 72.588 unitati comparativ cu 65.536 unitati anul trecut. In Germania, vanzarile au ajuns la un volum de 72.555 unitati, iar cresterea inregistrata a fost de 10,5%. Marea Britanie este pe locul trei ca volum al vanzarilor, cu 40.038 masini livrate clientilor fata de 39.660 unitati in 2005. Intr-o comparatie regionala, BMW Group a inregistrat cea mai mare dezvol