S-a angajat la numai 16 ani in cadrul unei firme de productie publicitara. Traseul sau l-a propulsat in pozitia de Brand Manager Pernod Ricard Romania, unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata bauturilor alcoolice de import. Cu siguranta, am auzit si vom mai intalni multi tineri sub 30 de ani care au valoare in ceea ce fac. Insa, din experienta lui Florin Maxim vom intelege ca pentru a ajunge in varf trebuie sa invatam adesea si de la scoala vietii.
Intrebari preliminare:
Nume, Prenume: Maxim, Florin
Functia: Brand Manager Pernod Ricard, companie franceza producatoare si distribuitoare de bauturi tari si vinuri, detine in portofoliul sau numeroase marci de prestigiu care se regasesc in toate topurile de vanzari la nivel global pentru aceasta categorie: Ricard, Ballantine's, Chivas Regal, Malibu, Beefeater, Havana Club, Stolichnaya, Jameson, Martell, The Glenlivet, Jacob's Creek, Mumm, Perrier-Jou�t, etc
Varsta: 26 de ani
Stare civila: necasatorit
1. Ce studii ati urmat?
Am absolvit Academia de Studii Economice Bucuresti, Facultatea Economie Generala, Specializarea Politici Economice.
2. Care a fost primul job pe care l-ati avut?
La 16 ani, in Buzau, la o firma de productie publicitara. Am lucrat la design-ul unuia dintre primele cluburi premium din Romania, No Limit.
3. Care sunt principalele trei pasiuni ale dumneavoastra?
Munca pe care o fac, psihologia si filmele.
4. Care este ultima carte citita?
"Arta razboiului" de Sun Tzu.
5. Aveti un film sau un serial preferat?
The Godfather si West Wing.
6. Ce tip de bautura preferati?
Cocktail-urile. Espresso Martini. 40ml espresso, 40ml vodca Wyborowa, 20ml kahlua, 10ml sirop de zahar. Se agita foarte bine cu gheata. Se serveste rece, dimineata, dupa o noapte foarte lunga cu prietenii in club.
7. Care este