Macromex, distribuitorul de produse alimentare - lider al pietei romanesti de distributie pe produse congelate - a inaugurat, recent, un nou centru logistic, situat in cadrul complexului industrial Cefin Logistic Park din comuna Chiajna. Centrul se intinde pe o suprafata de 4.000 de metri patrati si cuprinde doua camere - cea de refrigerare si cea de congelare.
Investitia Macromex in infrastructura interioara, soft, sistemul informatic, tehnologie si echipamente se ridica la aproximativ un milion de euro.
"Centrul Logistic Macromex asigura nu numai siguranta marfii din punct de vedere calitativ, dar si gestiunea si manipularea in conditii optime a tuturor produselor", a declarat directorul comercial al companiei, Virgil Melinte, pentru Mediafax.
Macromex, una dintre marile companii prezente pe piata de distributie, a obtinut anul trecut o cifra de afaceri de 92 milioane de dolari, fata de 70 de milioane de dolari in 2004, rezultate care nu includ, insa, si activitatea diviziei de distributie catre magazinele universale mici si benzinarii - Macromex Convenience, care a fost cumparata anul trecut de compania germana Lekkerland.
Macromex era prezenta cu activitati de distributie pe segmentul de convenience (benzinarii, chioscuri, magazine de cartier), dar a decis sa infiinteze o companie specializata exclusiv in aceasta activitate, Macromex Convenience, achizitionata ulterior de catre Lekkerland, printr-o tranzactie estimata la 6 milioane de euro.
Macromex activeaza si in domeniul productiei alimentelor, printr-o fabrica de mezeluri din Oradea cumparata in 2003. In 2004 compania a intrat pe piata cu propriul brand de mezeluri, lansand, in 2004, marca "Casa Gruia".
Compania detine un parc auto de 230 de autovehicule si o suprafata de depozitare de 13.000 metri patrati. Macromex a dezvoltat o retea de distributie la nivel national, por