Vanzarile Metro in Europa de Est au crescut in primul trimestru al anului 2006 cu 20,2%, fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 2,6 miliarde de euro, a anuntat ieri retailerul german. Profitul inainte de plata dobanzilor, impozitelor, deprecierii si amorizarii (EBITDA) in regiunea mentionata s-a plasat la 133,3 milioane euro, in crestere cu 67,5% comparativ cu primele trei luni din 2005, se arata intr-un comunicat al Metro. Grupul german si-a majorat numarul de magazine din statele central si est-europene de la 190 de unitati in primul trimestru din 2005, la 226 unitati. Rezultate bune au fost inregistrate in Romania, Rusia, Ucraina si Turcia. (Mediafax) Vanzarile Metro in Europa de Est au crescut in primul trimestru al anului 2006 cu 20,2%, fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 2,6 miliarde de euro, a anuntat ieri retailerul german. Profitul inainte de plata dobanzilor, impozitelor, deprecierii si amorizarii (EBITDA) in regiunea mentionata s-a plasat la 133,3 milioane euro, in crestere cu 67,5% comparativ cu primele trei luni din 2005, se arata intr-un comunicat al Metro. Grupul german si-a majorat numarul de magazine din statele central si est-europene de la 190 de unitati in primul trimestru din 2005, la 226 unitati. Rezultate bune au fost inregistrate in Romania, Rusia, Ucraina si Turcia. (Mediafax)