Aflat în plină ascensiune şi botezat în culoarea fostului Connex, Cosmote vrea să rupă gura târgului de IT care a început miercuri, la complexul Romexpo, din Bucureşti. Pe de altă parte, standul Vodafone se anunţă a fi unul din cele mai vizitate standuri de la Romexpo, operatorul de telefonie mobilă venind cu inovaţii în tehnologia din domeniu.
Verde Competiţia dintre cei doi operatori de telefonie mobilă se face pe două planuri oarecum distincte. În timp ce Cosmote promovează un concept de interactivitate, Vodafone propune facilităţi tehnologice fără precedent pentru clienţii proprii. Aflat la prima participare, la CERF, Cosmote, a pregătit la standul propriu mai multe evenimente interactive şi sesiuni de autografe şi fotografii cu vedete pop cunoscute. Conceptul sub care se derulează campania este "Cosmote te face celebru" şi presupune "un minut de celebritate" pe postul românesc de muzică MTV. În cabina de transmisie Cosmote, Cătălin Măruţă îi ajută pe vizitatori să cânte, să râdă, să danseze sau să facă pur şi simplu tot ce le trece prin cap. "La standul Cosmote, vizitatorii vor avea ocazia să se fotografieze alături de vedete precum Loredana, Anna Lesko, Călin Goia de la Voltaj, Class, Akcent, Pepe şi Heaven", arată Tereza Valcan, Corporate Affairs Manager Cosmote România.
Roşu Standul roşu al Vodafone are mai multă informaţie decât divertisment. Vodafone România prezintă Vodafone Live! şi Vodafone Mobile Connect prin HSDPA – 3G broadband. Vodafone Live! presupune demonstraţii ale serviciilor Radio DJ, Full Track Music Downloads şi telefoane mobile în exclusivitate. Vodafone Mobile Connect prin HSDPA permite acces rapid şi uşor la Internet şi la aplicaţiile companiei, la viteze de până la 1.4 MBps, în condiţii obişnuite de utilizare a reţelei. De asemenea, la standul său de la CERF, Vodafone acordă premii speciale, incluzând bilete pentru două p