Produsele din categoria brown goods, respectiv televizoarele si DVD-urile, urmate indeaproape de aragaze si aspiratoare au fost cele care au impulsionat o crestere de aproximativ 20% a vanzarilor pe care le-au realizat magazinele de produse electronice si electrocasnice in perioada Pastelui din acest an.
Cresterea vanzarilor de Paste in magazinele de electronice, electrocasnice si IT&C s-a datorat, in principal, ofertelor speciale propuse de retaileri si extinderii numarului de magazine.
� � � �
"Diferenta procentuala dintre vanzarile din perioada Pastelui in acest an si aceeasi perioada a anului trecut arata o crestere de aproximativ 20 la suta, justificata de dezvoltarea retelei Domo, largirea gamei de produse, dar si de ofertele foarte atractive", a declarat, pentru Rompres, specialistul PR al DOMO Retail, Simona Vlad.
� � � �
Aceasta parere este sustinuta si de oficialii Altex. "Desi piata a inregistrat o usoara stagnare comparativ cu 2005, vanzarile au cunoscut o crestere in perioada Sarbatorilor de Pasti, cu peste 50 la suta fata de o perioada normala, cum este luna martie, spre exemplu", a declarat, de asemenea, coordonatorul PR al companiei Altex, Andreea Urzica.
�� � �
Nu in ultimul rand, la cresterea vanzarilor au avut un aport evolutia brandurilor proprii sau a produselor financiare de consum cu facilitati speciale.
� � � �
Vanzarile in perioada Sarbatorilor de Paste au crescut in hypermarketuri, de asemenea, cu aproximativ 20 la suta.
� � � �
Potrivit estimarilor facute de specialisti la sfarsitul anului trecut, piata de electronice, electrocasnice si IT&C va depasi in Romania, in 2006, nivelul de 850 de milioane de euro.
� � � �
In prezent, principalii jucatori pe acest segment de piata sunt Altex, DOMO si Flanco. Vanzarile Altex au crescut, in 2005, cu 87 la suta, din to