Compania Credisson isi schimba identitatea la un an de la achizitionarea ei de catre grupul international Cetelem, parte a BNP Paribas.
Cetelem Romania, actuala denumire a Credisson International SRL, a inregistrat o crestere cu circa 37 la suta a volumului de credite acordate pe primele patru luni ale anului, declarat luni, intr-o conferinta de presa, directorul general adjunct Cetelem Romania, Daniel Boaje.
� � � �
"Pe primele patru luni activitatea noastra a inregistrat o crestere cu circa 37 la suta a volumului de credite acordate si dorim ca in acest an sa lansam cateva produse noi prin care sa ne consolidam pozitia de lider pe piata creditelor de consum din Romania", a spus Boaje.
� � � �
Cetelem Romania a acordat pana acum un milion de credite, cu un volum al creditelor acordate in 2005 de circa 100 milioane de euro. Pe primele trei luni ale anului, societatea a acordat credite in valoare de 30 milioane de euro.
� � � �
Credisson International a oficializat trecerea la brandul Cetelem, la un an dupa ce a fost preluta de societatea franceza. Cetelem este filiala furnizoare de credite de consum a grupului financiar francez BNP Paribas si numarul unu pe piata de profil din Europa Continentala. Cu peste 18.000 de angajati si cu o experienta de peste 50 de ani in domeniu, Cetelem a reusit sa patrunda pe piata creditelor de consum in 26 de tari: Franta, Spania, Portugalia, Italia, Germania, Belgia, Slovacia, Cehia, Ungaria, Romania, Grecia, Turcia, China, Brazilia, Maroc, Taiwan, Tailanda etc.
� � � �
Cetelem a inregistrat un profit brut de peste 630 milioane de euro, calculat la afarsitul anului 2005 si de volumul reditelor acordate de peste 47,4 miliarde de euro in 2006, tot la finele lui 2005.
� � � �
"Noua identitate Cetelem Romania inseamna pentru clienti oferte si produse mai bune, dar si rez