"Diverta avea cea mai buna carte, cea mai buna papetarie, eram cei mai buni in muzica si voiam sa fim cei mai buni si in IT. Ca sa nu pierdem timpul sa devenim, am cumparat Best Computers", sustine Octavian Radu, presedintele Grupului RTC. Septembrie 2005 a insemnat includerea sub umbrela Diverta a retailerului Best Computers, demers care a relansat oferta de IT a retelei Diverta, aceasta devenind unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de retail IT&C. In urma fuziunii, zona IT din Diverta a fost remodelata prin preluarea standardului Best Computers, un accent deosebit fiind pus pe consultanta specializata oferita clientilor la cumparare. Gama produselor IT distribuite dupa consolidarea IT-ului in Diverta a fost atent filtrata, conform principiului de a oferi "de toate, dar nu orice". Printre marcile principale de IT disponibile in raioanele Best din Diverta se numara: Logitech, Philips, Benq, LG, Sony, Canon, HP, Fujitsu-Siemens, Toshiba, si produse diverse, de la periferice la componente, pana la console si jocuri video.
Conceptul "Best in Diverta" a fost implementat, in faza initiala, in mai multe locuri reprezentative din Bucuresti - Plaza Romania, Mall Vitan, Scala, dar si din tara - Iulius Mall Timisoara, Iulius Mall Iasi, iar ulterior a fost extins in Oradea, Cluj, Targu Jiu, Constanta, Bacau, Pitesti. "Best in Diverta" a inregistrat, in primul trimestru al anului curent, un rulaj de peste 2,5 milioane euro.
In 2005, Grupul RTC a obtinut un rulaj de 237 milioane euro, 25 la suta din suma provenind din activitatile desfasurate pe piata de IT. Pentru 2006, cifra de afaceri estimata la nivelul intregului Grup pe zona IT este de 100 milioane euro, mai mult de 30 la suta din rulajul total estimat de Grup (300 milioane euro) pentru finele acestui an.
"Diverta avea cea mai buna carte, cea mai buna papetarie, eram cei mai buni in muzica s