Conducerea Camerei de Comerţ şi Industrie Braşov a anunţat că a finalizat strategia de atragere de noi membri în cadrul organizaţiei, aceasta urmând a fi aplicată odată cu relansarea activităţii sale, la începutul lunii iunie. „Camera de Comerţ şi Industrie Braşov îşi propune să construiască structura necesară pentru promovarea oportunităţilor de afaceri braşovene în rândul întreprinzătorilor locali, să încurajeze inovaţia în afaceri şi să întărească afacerile membrilor săi în perspectiva integrării în Uniunea Europeană”, a afirmat Ionuţ Ţaţa (foto), directorul de comunicare al CCI Braşov.
Noua imagine, noile servicii şi iniţiativele Camerei de Comerţ şi Industrie Braşov vor fi lansate, treptat, în perioada sfârşitul lui mai – începutul lunii iulie.
Potrivit afirmaţiilor conducerii CCI Braşov, prin aplicarea strategie de atragere de noi membri se speră măcar în aducerea în fiecare an a unui număr minim de 100 de firme alături de cele existente deja în cadrul organizaţiei. „Ar trebui să le atragem prin calitatea serviciilor pe care le vom oferi de acum încolo”, a mai arătat Ţaţa. Conducerea Camerei de Comerţ şi Industrie Braşov a anunţat că a finalizat strategia de atragere de noi membri în cadrul organizaţiei, aceasta urmând a fi aplicată odată cu relansarea activităţii sale, la începutul lunii iunie. „Camera de Comerţ şi Industrie Braşov îşi propune să construiască structura necesară pentru promovarea oportunităţilor de afaceri braşovene în rândul întreprinzătorilor locali, să încurajeze inovaţia în afaceri şi să întărească afacerile membrilor săi în perspectiva integrării în Uniunea Europeană”, a afirmat Ionuţ Ţaţa (foto), directorul de comunicare al CCI Braşov.
Noua imagine, noile servicii şi iniţiativele Camerei de Comerţ şi Industrie Braşov vor fi lansate, treptat, în perioada sfârşitul lui mai – începutul lunii iulie.
Potrivit afirma