MasterCard a distribuit la nivel global sapte milioane de carduri si dispozitive PayPass, transmite un comunicat al companiei. Tehnologia este acceptata in mai mult de 30.000 de magazine din intreaga lume. Compania va dezvolta teste si proiecte-pilot in Statele Unite, Canada, Marea Britanie, Japonia, Coreea, Liban, Malaezia, Australia, Taiwan si Filipine.
PayPass ofera consumatorilor o alternativa convenabila la numerar, care permite platilor de valoare mica sa fie realizate rapid, usor si in siguranta. "Acesti ultimi ani au reprezentat o perioada extraordinara pentru industria de plata. Platile contactless s-au extins de la o serie de teste regionale la o adoptare nationala si apoi mondiala privind aceasta metoda de plata pentru cumparaturile zilnice", spune Art Kranzley, executive vice-president, Advanced Payments, MasterCard International.
Sistemul permite institutiilor financiare sa ofere clientilor mai multe optiuni de plata si ii ajuta pe emitenti sa-si creasca volumul brut al tranzactiilor, indepartand platile de numerar, crescand loialitatea posesorilor de conturi privind programele lor de card si deschizand noi oportunitati de acceptare pentru mediile „de plata rapide". In Statele Unite, Chase, Citi, Citizens Financial Group, Inc., GE Consumer Finance, HSBC, KeyBank, MBNA si People's Bank of Paris, Texas au inceput toti sa ofere programe de plata MasterCard PayPass posesorilor lor de conturi. Tehnologia PayPass imbogateste caracteristicile oricarui instrument de plata - fie ca este vorba de unul de credit, debit, pre-paid, co-branded, pentru micii intreprinzatori sau proprietar.
MasterCard a distribuit la nivel global sapte milioane de carduri si dispozitive PayPass, transmite un comunicat al companiei. Tehnologia este acceptata in mai mult de 30.000 de magazine din intreaga lume. Compania va dezvolta teste si proiecte-pilot in Statele Unit