Marii dezvoltatori de proiecte imobiliare in Romania au definit clasa medie. Desi pana acum acest segment al pietei nu reprezenta un target, intrarea pe piata a tot mai multe branduri internationale de renume a creat cumparatori pe masura. Astfel, ceea ce a inceput Bucuresti Mall au continuat tot mai multi investitori romani si straini care si-au indreptat atentia spre acest segment.
Compania Anchor Grup din Turcia, constructorul primului complex comercial de tip mall de pe piata romaneasca, a demarat lucrarile de extindere a suprafetei Bucuresti Mall, din zona Vitan, insa accesul in centrul comercial nu va fi afectat pe tot parcursul lucrarilor.
Investitia pentru extinderea Bucuresti Mall se ridica la 14 milioane de euro si consta in construirea unei noi cladiri cu o suprafata totala de 18.000 mp, atasata cladirii existente.
Proiectul de finantare a extinderii celui mai puternic punct de vanzare din tara a fost acoperit financiar, cu o parte din banii obtinuti anul trecut, in urma unui imprumut. Anchor Grup a obtinut un imprumut de 125 milioane de euro - dupa cum a precizat Radu Tanasescu, Retail Operations Manager, Anchor Grup - de la bancile Bank Austria Creditanstalt (BA - CA) si HVB Bank Romania. Imprumutul acordat Anchor Grup a fost catalogat drept una dintre cele mai mari finantari contractate pe piata imobiliara locala din 2005. Restul de bani a revenit finantarii constructiei unei noi cladiri de birouri Anchor Plaza, cu o suprafata de 30.000 metri patrati, precum si refinantarii creditelor pentru complexurile comerciale Bucuresti Mall si Plaza Romania.
"Creditul este rambursabil in 7-8 ani, perioada in care este prevazuta si amortizarea investitiei", a mai adaugat Tanasescu.
"In 1999 viitorul nu era clar pe piata de retail, retailerii internationali erau reticenti fata de piata romaneasca, iar brandurile locale nu erau bine pla