Mobexpert, cel mai mare jucator local din industria mobilei, a inregistrat in primul trimestru o crestere de 7% a vanzarilor fata de aceeasi perioada din 2005.
"Estimarea initiala era de 10%, pentru primul trimestru, si de 15% la finele anului. Avem incredere ca vom recupera diferenta in a doua jumatate a anului, dupa lansarea noilor colectii si deschiderea hipermagazinului Mobexpert din Baneasa � parte a primului mall de amenajari construit de divizia de imobiliare a Grupului, Domus Mex," a declarat pentru Wall-Street Marcela Moss, Communication & Marketing Manager in cadrul companiei.
Canapelele - un sfert din afacere
In acelasi timp, Grupul Mobexpert anunta inceperea productiei de serie pentru 5 dintre cele 30 de modele de canapele ale sale din piele si stofa. Datorita acestei decizii, Mobexpert va realiza o reducere a costurilor de productie si, in consecinta, va putea livra imediat cele mai dorite garnituri la un pret redus cu 10%, pana la finele lunii iunie 2006 � in toate cele 31 de magazine din reteaua Mobexpert.
�Ne-am angajat intr-o directie noua dar naturala pentru Mobexpert. Un bun control al costurilor, realizat prin productia de serie, inseamna implinirea promisiunii noastre � cele mai frumoase idei nu sunt neaparat cele mai scumpe � si un mod responsabil de management. Vom continua sa dezvoltam aceasta directie in masura in care clientii nostri vor valida acest demers si vom continua sa ne adaptam preferintelor consumatorilor,� a declarat Dan Sucu, director general al grupului.
In 2005, canapelele au reprezentat aproape 25% din volumul retailer-ului Mobexpert (4 hipermagazine si 27 de magazine).
"In conditiile in care estimam o crestere de circa 14% in Bucuresti si in orasele mari a cifrei de afaceri pe retail in 2006, obiectivul pentru canapele este mentinerea procentului de 25% in totalul vanzarilor," precon