Diamant sau sticla, fotomodel sau gospodina, trecerea de la prima la a doua secventa a noului spot pentru ciorapii Diamond este una surprinzatoare. Agentia Lowe a gandit intentionat aceasta trecere, dar ramane de vazut cat de bine a reusit sa redea pe pelicula atmosfera decupata parca dintr-un film italian. Alex Anghel Cristian PAsAricA
Daca prima secventa, aceeasi in toate cele trei variante de spot, ne infatiseaza o femeie cu alura de fotomodel, bine intretinuta, in a doua secventa aceasta joaca rolul unei gospodine din mediul rural. Trecerea dintre cele doua planuri este facuta de copiii care privesc pe fereastra, din exterior, cum fotomodelul gospodina imbraca o pereche de ciorapi Diamond. Mai mult decat atat, difera modul in care cele doua secvente sunt filmate. Daca la inceput imaginile curg incet, la final imaginea se deruleaza mai repede. Din cauza modului de filmare ales, discrepanta dintre cele doua secvente pune in valoare ideea de accesibilitate. La inceput, privitorul are tendinta de a eticheta produsul ca fiind unul destinat unei categorii privilegiate, insa finalul vine tocmai pentru a-l contrazice pe acesta.
FOTOMODELUL GOSPODINA. Personajul principal joaca in acest sens un rol dublu, insa atat decorul din prima secventa, cat si infatisarea actritei se afla intr-o nota discordanta cu ceea ce se vrea a fi in realitate. Punctul slab al spotului este lipsa credibilitatii, insa, dincolo de acest aspect, conceptul creativ este unul interesant, iar atmosfera este rupta parca din filmele celebrului regizor Pietro Germi. De ce discrepanta este asa de mare? Fiindca primul cadru nu apartine nicidecum unei locuinte modeste dintr-o zona rurala, asa cum se incearca sa se sugereze in cea de-a doua parte, si tocmai acest lucru ne face sa ne indoim de autenticitatea personajului. De la secventa cu miscari lascive in care actrita se bucura de senzatia tact