Tot mai multe companii incep sa descopere avantajele pe care Internetul le pot aduce afacerii lor: promovare mai buna, vanzari mai rapide si atingerea unui segment de public care isi petrece o mare perioada de timp navigand in spatiul virtual. Si cum investitia este minima, cresterile cifrelor de afaceri pot fi uneori impresionante
Piata cosmeticelor este caracterizata in general de vanzarile directe. Aceeasi opinie o impartaseste si Monica Tatoiu, Director General al Cosmetics Oriflame Romania, adaugand insa ca vanzarile online vor reprezenta un segment pe care se pot obtine cresteri sustinute. �Dorim sa schimbam focusul de pe dealeri pe clienti directi. Costumer club � acesta este viitorul. Cuplat cu un shop virtual cat mai atractiv, ca sa intram pe segmentul celor care petrec mult timp in fata computerului si mai putin timp in magazine. Aici am crescut 60%�, a declarat pentru Wall-Street, Monica Tatoiu.
Oriflame Romania a introdus vanzarile online in urma cu aproape un an, rezultatele fiind deja remarcabile. �Este din ce in ce mai greu sa cresti pe o piata competititva. Noi trebuie sa crestem macar o data cu cresterea pietei. Daca mai luam si de la concurenta, atunci este foarte bine�. Cresterea de 60 de procente a vanzarilor online ii dau dreptate directorului general al Oriflame, care adauga insa ca factorul uman trebuie sa ramana esential. �Ca sa ma intorc sa repet cumparatura, avem nevoie de o interfata umana intre produs si beneficiar. In vanzarea directa acesta este dealerul. Oamenii s-au saturat insa de mesaje impersonale, isi doresc sa fie unici. Cred ca aici, online-ul cuplat cu vanzarea directa vor aduce cresteri ale segmentului de piata mult peste media din retail�, a mai declarat Monica Tatoiu.
A venit vremea politicilor reginonale
La fel cum Internetul permite segmentarea publicului si personalizarea mesajelor, la fel si polit