Vânzările Ford din luna martie s-au ridicat la 1210 unităţi, ceea ce reprezintă o egalare a volumului întregului trimestru întâi al anului 2005 şi o creştere cu 127% faţă de luna martie a anului trecut.
În ansamblul primului trimestru 2006, vânzările Ford din România aproape s-au dublat faţă de trimestrul corespunzător anului 2005 (2246 unităţi faţă de 1220), conform analizelor finalizate de echipa Romcar, reprezentantul mărcii Ford în România.
"Prin efortulrile conjugate ale distribuitorilor noştri din întreaga ţară, am înregistrat o tendinţă ascendentă la toate modelele noastre şi ne bucurăm că fiecare, în clasa specifică performează conform cu aşteptările noastre şi chiar mai mult" – a declarat Cătălin Gavra, Director General al Romcar.
În luna martie a anului curent, vânzările la Ford Fiesta şi Mondeo au crescut substanţial faţă de luna precedentă – cu 90 şi respectiv 440 la sută, în timp ce Ford Focus şi Focus C-Max au crescut cu 21 şi respectiv 66 la sută. Pe segmentul autovehicule comerciale uşoare şi medii, Ford Transit a înregistrat vânzări de 229 de unităţi, reconfirmând statutul de vedetă a clasei sale.
"Marca Ford este cea care a condus aceste rezultate ", crede Cătălin Gavra, care arată că studiul recent realizat de Departamentul de Relaţii cu Clienţii confirmă faptul că utilizatorii Ford devin loiali datorită împlinirii constante a aşteptărilor.
De asemenea, evoluţia din această lună este susţinută cu siguranţă şi de programul lansat de Romcar privind îmbunătăţirea serviciului destinat clienţilor, care se derulează în parteneriat cu distribuitorii autorizaţi Ford. "Vom continua să acordăm o atenţie deosebită menţinerii şi îmbunătăţirii standardelor Ford privind calitatea serviciilor oferite clienţilor, oriunde se vinde Ford în ţară", adaugă Cătălin Gavra.
Romcar este reprezentantul mărcii Ford în Romania din anul